Konsert D’Masiv Live in KL 2024 Di Mega Star Arena - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Konsert D’Masiv Live in KL 2024 Di Mega Star Arena

Trending

Konsert D’Masiv Live in KL 2024 Di Mega Star Arena

Ifix Entertainment, bekerjasama dengan Panggung Asia, dengan bangga mempersembahkan konsert live yang sangat dinantikan yang menampilkan kumpulan pop rock sensasi Indonesia, D'Masiv. Konsert D'Masiv Cinta Sampai Di Kuala Lumpur ini dijadualkan berlangsung pada 4 Februari 2024, di Mega Star Arena yang terkenal di Kuala Lumpur, bermula pada jam 8:30 malam.

Konsert D’Masiv Live in KL 2023 Di Mega Star Arena



Muzik Elektrik dan Balada Emosional: Malam Tak Terlupakan Bersama D'Masiv

D'Masiv, yang terkenal dengan lagu-lagu hit papan atas dan persembahan yang meruntun jiwa, berjanji untuk menyajikan malam yang penuh dengan muzik elektrik, balada emosional, dan pengalaman yang tidak terlupakan bagi peminat di Kuala Lumpur. Konsert ini adalah sebahagian daripada lawatan mereka, dengan matlamat membawa bunyi ikonik dan tenaga mereka kepada peminat muzik di seluruh rantau.

Maklumat Konsert D'Masiv Malaysia

Tarikh: 4 Februari 2024
Masa: 8:30 Malam
Tempat: Mega Star Arena, Kuala Lumpur

Konsert D’Masiv Live in KL 2023 Di Mega Star Arena


Tiket D'Masiv Malaysia

Tiket untuk konsert yang tidak boleh dilepaskan ini boleh didapati di tapautix.asia, bermula dari RM159 sahaja. Peminat digalakkan untuk mendapatkan tiket mereka awal untuk menjamin tempat di malam yang dijanjikan sebagai satu kenangan yang tidak terlupakan. Tiket akan mula dijual KHAMIS ini, 14 Disember 2023 di tapautix.asia.

Mengenai D'Masiv

Dibentuk pada tahun 2003, D'Masiv telah bangkit menjadi salah satu kumpulan pop rock yang paling disayangi dan berpengaruh di Indonesia. Dengan rangkaian album dan hit papan atas, kumpulan ini telah mendapat pengikut yang besar di seluruh Asia Tenggara.

Konsert D’Masiv Live in KL 2023 Di Mega Star Arena

Pengarah syarikat iFix berharap peminat D’Masiv yang berada di Malaysia tidak akan melepaskan peluang ini untuk menyaksikan persembahan menarik konsert D'Masiv secara langsung di Kuala Lumpur.

Untuk maklumat lanjut, sila lawati tapautix.asia.

Sosial Media iFix Entertainment:
Instagram: @ifixentertainmentasia
TikTok: @Ifixentertainment

D'MASIV concert Malaysia 2024, d’masiv ticket price, d’masiv concert malaysia ticket, d’masiv live in kl ticket, d’masiv ticket malaysia, startix d masiv, tiket konser d'masiv, Konsert D’Masiv Live in KL 2023 Di Mega Star Arena,



Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post