Koleksi Resepi Lauk Telur Mudah & Sedap - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Koleksi Resepi Lauk Telur Mudah & Sedap

Trending

Koleksi Resepi Lauk Telur Mudah & Sedap

Masakan lauk telur memang jadi kesukaan dalam sesuatu menu hidangan. Dengan telur ayam ni, macam-macam jenis masakan boleh dibuat. Selain dibuat sambal, makan telur goreng dengan kicap sahaja pun dah nikmat. Untuk telur dadar sahaja pun ada pelbagai jenis resepi. Ada Telur Dadar Kentang, Telur Dadar Merunggai, Masak Lemak Telur Dadar, Telur Dadar Terung Bakar dan paling Kak Bell tak sangka adalah Telur Dadar Cencalok! 


Untuk telur dadar yang rare tu, kemudian hari nanti Kak Bell cuba. Kali ini Kak Bell kongsikan 8 Koleksi Resepi Telur yang senang untuk dibuat dan juga menjimatkan.


Telur Dadar Simple


Omelette Roll


Telur Dadar Vege


Murtabak Megi


Telur Dadar Tebal


Telur Mata Goreng Bawang & Cili


Sambal Tumis Telur


Sambal Pecah Telur


Dalam aneka resepi telur ni, Resepi Telur Sambal paling popular. Nak diikutkan memang berpuluh lagi resepi telur ni. Nak lagi mudah buat sahaja telur rebus!

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post