Drama Kuasa (Astro Originals) Bermula April Ini Di Astro Citra - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Drama Kuasa (Astro Originals) Bermula April Ini Di Astro Citra

Trending

Drama Kuasa (Astro Originals) Bermula April Ini Di Astro Citra

Drama Astro Originals Kuasa, Bermula April Ini Di Astro Citra | Astro Originals mempersembahkan drama siri premium terbarunya, KUASA yang akan ditayangkan di saluran Astro Citra, jam 9.00 malam, setiap Isnin, bermula 11 April ini.

Pelakon Drama Kuasa


KUASA menyaksikan hasil terbitan drama premium pertama oleh gabungan penerbit filem pecah panggung tempatan, Astro Shaw dan produksi Skop Productions. Terdahulu, kedua-dua penerbit acap kali bekerjasama menerbit filem.

KUASA mengisahkan tentang sebuah keluarga berpengaruh dalam dunia hiburan, khususnya industri perfileman yang hidup dalam glamour, kemasyhuran, power, ketamakan dalam merebut ‘kuasa’ bagi meneruskan empayar.

Menampilkan barisan pelakon hebat seperti, Nazim Othman, Nadia Brian, Izzy Reef, Ridzuan Hashim, Ning Baizura, Dazrin Kamarudin, Alicia Amin, Nia Atasha dan Syanie Hisham.

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post