Jom Dapatkan Petronas E-Voucher, Starbuck, KFC, & Grab Food Dengan GETBATS - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Jom Dapatkan Petronas E-Voucher, Starbuck, KFC, & Grab Food Dengan GETBATS

Trending

Jom Dapatkan Petronas E-Voucher, Starbuck, KFC, & Grab Food Dengan GETBATS

Jom Dapatkan Petronas E-Voucher, Starbuck, KFC, & Grab Food Dengan GETBATS | Hi semua! Masih lagi dalam situasi pandemik yang masih belum pulih, banyak aktiviti tidak dapat dijalankan macam biasa. Hendak ke restoren atau gerai makanan pun risau dengan situasi sekarang. Lebih ramai yang selesa dengan membuat tempahan makanan secara online. Sekurang-kurangnya dapat kurangkan interaksi dan berada di tempat yang sesak dan ramai orang. Kak Bell pun kalau di office sekarang memang akan beli online sahaja.


Sebelum ini Kak Bell ada kongsikan sebuah aplikasi rebat, Highest Rebates Online Shopping Malaysia iaitu GETBATS. Beza rebate platform GETBATS ini dengan yang lain, both seller dan pengguna boleh dapatkan rebat dan reward points tak ada tarikh luput. First time register dengan aplikasi GETBATS terus dapat rebat!


Dapatkan 50% Instant Rebates Dengan GETBATS

Untuk kali ini Kak Bell nak kongsikan dengan pembaca semua, platform GETBATS sekarang ada sediakan E-voucher dari beberapa merchant dan pembeli boleh dapatkan 50% instant rebat. Banyak tu 50% rebat. Bukan exchanged for cash ya.


Promosi "New Member Exclusive Promo" ini sebenarnya menyasarkan pengguna baru dan pengguna baru boleh terus membeli 1 e-voucher/gift card dengan 50% instant rebat. Buat pengguna sedia ada pun boleh membeli e-voucher GETBATS tetapi caranya sedikit berbeza.

Tempoh promosi ini bermula dari 6 Jun 2021 hingga 31 Ogos 2021 11.59PM dan kena cepatlah sementara stok masih ada. Yang penting mesti nak register sebagai member dululah.


Cara Dapatkan E-Voucher Starbuck, KFC, Grab Food Dan Petronas Dengan GETBATS E-Voucher

Bagi pengguna baru, selepas pendaftaran boleh terus membeli E-Voucher tetapi untuk existing user kena share referral link hingga 5 pengguna baru mendaftar untuk dapatkan eligibility beli 1 e-voucher. Di setiap E-voucher ada cara dan validity voucher tersebut untuk pembeli redeem.

GRAB Food E-voucher Rebates

Starbuck E-Voucher Rebates

KFC E-Voucher Rebates

Petronas E-Voucher Rebates


Boleh follow langkah-langkah berikut macam-mana nak dapatkan e-voucher GETBATS. Disebabkan Kak Bell memang dah pakai aplikasi ini, jadi Kak Bell kongsikan cara nak redeem bagi existing user.

Pengguna baru

1) Muat turun aplikasi.

Android 👉 https://bit.ly/GETBATSapp
iOS 👉 https://bit.ly/GETBATSiosApp

2) Mendaftar secara percuma.


Existing Member

1) Login aplikasi.
2) Klik pada See More di bahagian 50% voucher.


3) Pilih mana-mana merchant.
4) Tekan Add To Cart > Tekan Invite Now.


5) Klik share a referral link.


Ok, setiap 5 orang yang berjaya mendaftar, pengguna lama akan eligible untuk purchase 1 E-voucher dan seterusnya untuk voucher yang lain.

Contoh KFC Voucher
1) Selepas pembayaran berjaya, tekan My Voucher > Details > copy kod e-voucher.
2) Buka aplikasi/website KFC.com.my.
3) Apply kod e-voucher semasa checkout.


Tak kisahlah mana-mana e-voucher yang dipilih, pastikan follow step untuk redeem. Yang mana nak register dan dapatkan E-Voucher GETBATS boleh klik sini > New Member Exclusive Promo

Pada Kak Bell merchant yang join untuk promosi ini sangatlah ok sebab semua pun memang selalu makan KFC, pakai Grab Food App dan isi petrol di Petronas station. Daripada beli macam tu tak ada pulangan rebat, baik guna E-voucher GETBATS dan dapat rebat 50%.


Dengan adanya app GETBATS ni, lebih mudah untuk anda dapatkan maklumat dan informasi terkini mengenai sebarang update promosi. Sekarang tenngah ada rebat 50% baik kita grab sebelum stok habis. Inilah peluang anda untuk nikmati lebih penjimatan dan tebus mata ganjaran anda yang banyak tu. Berbaloi-baloi kan?

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post