Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Trending

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence | Tahniah buat Bell Tree yang telah melancarkan Lumi 22 Supreme Essence terbaru pada 7 Januari 2023 di Hotel Pullman Bangsar. Jika anda ingin mengembalikan keremajaan kulit, maka inilah masanya untuk mencuba Lumi 22 Supreme Essence!

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Lumi adalah singkatan kepada nama LUMINIOUS. Manakala 22 membawa maksud Double Action Whitening, Double Action Firming. Produk ini mengandungi peptida yang bekerja dengan cara meresap ke dalam kulit dan meningkatkan produksi kolagen. Hasilnya, anda akan melihat lebih sedikit kerutan, lebih sedikit kendur dan kulit lebih elastik secara keseluruhan. Untuk info Lumi 22 Supreme Essence ini juga bagus untuk kesihatan terutama bagi mengelakkan kita daripada menghadapi masalah berkaitan hati, menguatkan akar rambut, baik untuk kuku dan juga mata.


Pemutihan 3 Kali Ganda, Mengencangkan Kulit 3 Kali Ganda

LUMI22 Supreme Essence adalah makanan tambahan dalam bentuk serbuk (Lumi stik) untuk anti-aging dan mengandungi 100% bahan semulajadi dari France, Switzerland dan Jepun. 

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence


Lumi 22 Supreme Essence mempunyai 3X kebaikan dalam menegangkan kulit dan mencerahkan wajah. Ianya bertindak dan memberikan manfaat seperti di bawah:

  • Detoksifikasi Sel (Cell Detoxification)
  • Pemulihan Sel (Cell Restoration)
  • Pertahanan Sel (Cell Defense)
  • Peremajaan Sel (Cell Rejuvenation)

Lumi 22 mengandungi Skinax²™ termasuk French Melon Extract (SOD), French Champaign Grape Seed, Zinc, Glutathione, L-Cysteine, Cerepon-F & Vitamin C yang meningkatkan kecerahan kulit sehingga 26%. Cerepon-F, yang merupakan campuran bahan eksklusif yang bertindak sebagai antioksidan untuk membantu mencegah kerosakan akibat radikal bebas yang disebabkan oleh sinar UV matahari dan pencemaran. Ianya dapat meningkatkan pencerahan wajah sebesar 5%.


Triple Action Skin Firming (Keanjalan Kulit)
✔ Pelindung Kolagen - kandungan SOD dan anti oksidan dalam Lumi 22 Supreme Essence mambantu untuk menghalang kolagen dari terus merosot.
✔ Meningkatkan Penghasilan Kolagen sebanyak 34% dalam masa 8 minggu sahaja.
✔ Penambahan Kolagen - keanjalan kulit meningkat sebanyak 19% dalam masa 28 hari dengan adanya kandungan Hydrolised Marine Collagen dan Elastin Peptide.

Triple Action Skin Brightening (Kecerahan Kulit)
✔ Skinax²™ - merupakan formula hebat dari France yang mengabungkan anti oksidan semulajadi dari French Melon dan French Champaign Grape Seed yang kaya dengan SOD, Polyphenols, coated Vitamin C dan Zink dimana ianya dapat membantu mencerahkan kulit sehingga 26%.
✔ Cerepon-F - meningkatkan kecerahan kulit sebanyak 5%.
✔ L-Cysteine - meningkatkan penghasilan glutathoine.


Bertindak Sebagai Pelindung Kolagen

Bahan utama dalam Lumi 22 Supreme Essence seperti L-Cysteine telah terbukti sebagai bahan perawatan kulit yang berharga. Menurut sebuah penelitian yang diterbitkan dalam International Journal of Cosmetic Science pada tahun 2009, L-Cysteine dapat mencegah kerosakan akibat sinar UV dengan melindungi sel dari keson pengoksidaandan radiasi UV. Cerepon-F pula adalah peptida kolagen terhidrolisis, bahan yang dipatenkan untuk meningkatkan pencerahan wajah.

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence


L-Sistein Meningkatkan Pelepasan Glutathione

Fungsi L-Sistein adalah untuk meningkatkan pelepasan glutathione. Glutathione adalah antioksidan kuat yang membantu melawan radikal bebas dan memerangi kerosakan kulit akibat sinar UV. Glutathione juga meningkatkan pembaruan sel dengan mendorong pembaruan epidermis dan menjadikan kulit yang tampak lebih muda.

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence


Cara Pengambilan LUMI 22

Cara pengambilan sangat mudah. Iaitu hanya 1 sachet setiap hari diambil pada waktu pagi. Paling berkesan cara menikmatinya adalah dengan meletakkan serbuk Lumi 22 Supreme Essence dibawah lidah. Cara ini dikatakan lebih berkesan dan efektif. tetapi jika anda ingin melihat perubahan dalam masa singkat boleh menggandakan pengambilan Lumi 22 Supreme Essence iaitu 2 sachet setiap hari (pagi dan malam).

Kembalikan Keremajaan Kulit Secara Efektif Dengan Lumi 22 Supreme Essence

Produk ini boleh di ambil setiap hari dan sesuai untuk semua orang untuk perempuan mahupun lelaki. Tidak sabar untuk melihat perubahan kulit wajah dengan pengambilan Lumi 22 Supreme Essence secara konsisten. Kami harap artikel ini dapat membantu anda memahami manfaat menggunakan Lumi 22 Supreme Essence. Jom dapatkan kulit yang lebih cerah dan tampak lebih muda dengan Lumi 22!

Produk Lumi 22 Supreme Essence boleh didapati di rangkaian Health Lane, Klinik Ozhean, Prinzz Medical Clinic dan Nexus Clinic. Untuk keterangan lanjut boleh layari LUMI22 Supreme Essence 30's – BellTree Store dan Instagram MYLUMI22.

lumi 22, lumi super serum, lumiere lumi stick, lumi 22 supreme essence review,

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post