Lirik Lagu Aina Abdul CahayaMu - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Lirik Lagu Aina Abdul CahayaMu

Trending

Lirik Lagu Aina Abdul CahayaMu

Lirik Lagu Aina Abdul CahayaMu | Aina Abdul, nama yang sudah tidak asing lagi dalam dunia muzik. Bukan sahaja dalam negara, malah dah terkenal ke luar negara seperti Korea dan Indonesia. Bukannya apa, Kak Bell selalu sangat tonton aina abdul reaction dan aina abdul cover di YouTube. Tambah-tambah lagi bila lagu sepi aina abdul versi korea meletop dan lagu cover Korea dia dapat perhation. Semua rasa suara Aina ni hebat luar biasa. Macam bukan manusia. Hehe. Harap sangat dia dapat nyanyikan lagu OST drama Korea.

Poster Lagu CahayaMu


Masih terngiang-ngiang dengan persembahan AJL36 dari Aina termasuk jugalah lagu duet Aina Abdul Khai Bahar. Aina Abdul songs semua best-best. Aina always give us something special , quality and beautiful. Lagu ni sangat memberikan ketenangan, memperingatkan kita kepada Allah supaya tidak sentiasa terleka dengan duniawi. 

Beliau ni, bukan hanya menyanyi tetapi seolah-olah bercerita hingga sampai nya bait-bait di setiap lirik. Deep and sedih bila dengar. Amazing, brilliant, talented kebanggaan Malaysia.

MV CahayaMu

Lagu Aina Abdul yang berjudul "CahayaMu" adalah hasil ciptaan oleh Aina Abdul, Sarry Khaled dan dikeluarkan oleh Mekar Jaya Enterprise. Lagu Aina Abdul ini dikeluarkan secara digital dan semua platfrom streaming pada 25 Mac 2022. Muzik video CahayaMu juga dikeluarkan pada hari yang sama 25 Mac 2022 di saluran YouTube Aina Abdul. Buat masa sekarang, MV CahayaMu sudah mencecah 20K views selepas 12 jam di YouTube.


Lirik Lagu Aina Abdul - CahayaMu
Komposer: Aina Abdul, Sarry Khaled
Penulis Lirik : Dato Seri Vida
(C) 2022 Mekar Jaya Enterprise

Waktu Seakan Terhenti
Bila Kubersamamu
Dalam Terleka
Aku Tersedar
Cahayamu Setia Menunggu

Oh Ya Tuhanku
Ampuni Alpaku
Pegang Erat Imanku
Saat Kau Tunjukkan Kebesaranmu
Padamu Ku Menunduk

Dalam Gelap Ku Menghibur
Hening Sunyi Merasuk
Terdengar Suara
Sahut Menyahut
‘Kembalilah Ke Akarmu’

Oh Ya Tuhanku
Ampuni Alpaku
Pegang Erat Imanku
Saat Kau Tunjukkan Kebesaranmu
Padamu Ku Menunduk


Ohh Hooo Ohh
Hoo Hoo Hoo

Oh Ya Tuhanku
Ampuni Alpaku
Pegang Erat Imanku

Saat Kau Tunjukkan Kebesaranmu
Padamu Ku Menunduk
Ya Allah

Padamu Ku Menunduk
Ya Allah Yang Maha Satu

Thanks Aina! I really like this song. Ia permulaan yang baik untuk Ramadhan tahun ni. Teruskan berkarya dan berinspirasi.


lirik lagu aina abdul semalam, lirik lagu aina abdul sumpah, lirik lagu aina abdul dan khai bahar, lirik lagu aina abdul sepi, lirik lagu aina abdul maybe, lirik lagu sepi aina abdul versi korea, maksud lirik lagu semalam aina abdul, lirik lagu shadow aina abdul
Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post