‘Raya Jelma’ Lagu Raya Terbaru Artis World Peace Entertainmet - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal ‘Raya Jelma’ Lagu Raya Terbaru Artis World Peace Entertainmet

Trending

‘Raya Jelma’ Lagu Raya Terbaru Artis World Peace Entertainmet

Hi semua! 10 hari lagi sahaja lagi Syawal bakal menjelma. Kemeriahan Syawal semakin terasa bila lagu raya sudah mula berkumandang. Selepas lagu ‘Harmoni Aidilfitri’ yang telah dikeluarkan pada May 2020, tahun ini World Peace Entertainment telah kembali lagi dengan single terbaru mereka yang berjudul ‘Raya Jelma’.


‘Raya Jelma’ (klik pautan untuk lirik lagu) merupakan hasil kreativiti ciptaan komposer muda, Firdaus Rahmat. ‘Raya Jelma’ menceritakan tentang suasana hari raya pada tahun ini yang disambut secara sederhana, namun tetap ditunggu oleh semua masyarakat untuk meraikannya.


Music Video ‘Raya Jelma’ ini akan dilancarkan pada 7 May 2021 di Youtube World Peace Entertainment


Istimewa untuk peminat-peminat Naim Daniel, Ismail Izzani, Daniesh Suffian dan Firdaus Rahmat, lagu ‘Raya Jelma’ terbitan World Peace Entertainment ini boleh didapati dan dimuat turun di semua streaming platform seperti Spotify, Apple Music, Youtube, JOOX dan lain-lain bermula pada 7 May 2021 ini.
Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post