Lirik Lagu Purnama - Naim Daniel - Bella Jamal - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Lirik Lagu Purnama - Naim Daniel - Bella Jamal

Trending

Lirik Lagu Purnama - Naim Daniel - Bella Jamal

Lirik Lagu Purnama - Naim Daniel | Hai semua! Naim Daniel adalah artis yang kerap mngeluarkan karya-karya barunya. Seperti biasa setiap karya Naim memang memikat hati dan sedap di dengar. Kak bell sudah mendengar lagu penuh Purnama yang menyentuh hari dan perasaan ini.

Lirik Lagu Purnama

Bagi lagu ‘Purnama’ ini, World Peace Entertainment telah menampilkan Music Video yang mengisahkan tentang seorang lelaki yang mengalami tekanan emosi dan mental setelah kehilangan seseorang yang dia kasihi. Music Video ini boleh mula ditonton pada 27 November 2020 di Youtube World Peace Entertainment.

Lirik Purnama
Artis: Naim Daniel
Komposer & Penulis Lirik: Amzar Razqa
Penyusun: Hanis Rafi & Omar K
Penerbit: MyPopMachine
Flute: Mohar
Mixing & Mastering: Audi Mok

(Verse)
Tak terungkap kata
Menyedari masa
Kemana pergi nya dia
Jika ditakdirkan begini rasanya
Terpaksa aku terima

Gantikan la jika ini yang terbaik buatmu
Ku relakan ikhlas nya

(Chorus)
Ku rindu kan Purnamaku
Doa ku kan bersamamu
Semoga hatimu kan kekal abadi
Terhadap diriku
Tuhan ku mohon jaga
Dia tanpa ada noktah
Tuhan ku mohon kuatkan hatinya selamanya

Aku perlu dia
Ku rindu Purnamaku
Dan ku masih begitu
Andai ini takdir nya
Tuhan ku mohon padamu
kuatkan la hati nya

(Chorus)*

Istimewa untuk peminat-peminat Naim Daniel, lagu Purnama terbitan World Peace Entertainment ini boleh didapati dan dimuat turun di semua streaming platform seperti Spotify, Apple Music, Youtube Music, JOOX dan lain-lain.
Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post