Jadi Nestle Top Spender Di PGMall Dan Menangi Hadiah - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Jadi Nestle Top Spender Di PGMall Dan Menangi Hadiah

Trending

Jadi Nestle Top Spender Di PGMall Dan Menangi Hadiah

Hi semua! Bulan Mei lalu, Kak Bell ada kongsikan tentang platform e-dagang tempatan PGMALL.my. Tak perlu Kak Bell nak 'cliche' tanya soalan ada tak yang suka membeli secara dalam talian?, sebab semua pun suka buat pembelian online. Benda mudah kenapa hendak bersusah payah kan?


Dengan kedatangan bulan kebangsaan dan kemerdekaan Malaysia, banyak tawaran dan promosi ditawarkan oleh pelbagai pihak dan platform termasuklah PGMall. Disebabkan Kak Bell pun selalu membuat pesanan dari PGMall, jom baca lebih lanjut untuk ketahui apa promosi dan tawaran menarik di bulan Ogos ini.


PGMall Di Ranking iPrice
PGMall.my adalah salah sebuah platform e-dagang tempatan yang pertama wujud di Malaysia dan merupakan platform e-dagang nombor 1 di Malaysia. Mula beroperasi sejak tahun 2017, kini PGMall telah mempunyai lebih daripada 1,000,000 pelanggan dari serata dunia terutama di seluruh Asia Tenggara. PGMall juga telah disenaraikan oleh iPrice insight sebagai salah satu daripada 3 pasaran dalam talian yang paling banyak dikunjungi di Malaysia.


Di PGMall.my terdapat pelbagai barangan termasuk barangan keperluan harian, barangan lelaki dan perempuan, barangan kanak kanak, barangan elektronik, barangan sukan, barangan penjagaan kesihatan dan kecantikan dan banyak lagi. Pendek kata apa sahaja yang anda mahu ada di sini. Lagi satu, PGMall menerima semua jenis method pembayaran secara e-wallet dan online bank. Sebab itulah, Kak Bell lebih suka membeli-belah di sini.


Nestle Top Spender Dan Dapatkan Hadiah Percuma

Kak Bell memang peminat barangan keluaran Nestle seperti susu pekat, milo, Maggi dan lain-lain. Kesemua barangan mereka ada rasa premium dan lebih sedap. Dengan membuat pembelian produk makanan dan minuman dari Nestle Malaysia di PGMALL, pembeli berpeluang menyertai peraduan NESTLE AUGUST TOP SPENDER yang sedang berlangsung mulai dari 1hb-31hb Ogos 2020 ini bersempena dengan sambutan Hari Kebangsaan Malaysia.


Terdapat 2 kategori untuk Nestle Top Spender iaitu Pemenang Bulanan yang akan memperolehi RM100 + PGMALL Voucher untuk 3 orang pemenang dan kategori Pemenang Mingguan pula berpeluang memenangi RM50 + PGMALL voucher untuk 16 orang pemenang. Bukan itu sahaja, dengan pembelian  produk Nestle di PGMALL berharga RM80 ke atas dan pembeli layak dapat kurang RM8 untuk shipping.



  • RM8 OFF dengan pembelian minimum berharga RM80
  • 16 Pemenang Mingguan dan menangi win RM50 Grab + PG Mall voucher
  • 3 Pemenang Bulanan dan menangi RM100 Grab + PG Mall voucher

Jadi, untuk tawaran menarik Nestle Top Spender, Kak Bell nak kongsikan 3 barangan keluaran Nestle yang anda semua boleh beli dan dapatkan hadiah percuma.


MILO Limited Edition Vintage Tin, Free Maggi Pazzta & Maggi Sambal Tumis

Bagi penggemar minuman coklat, pastinya suka minum Milo. Yang menariknya tin Milo di PGMall ini adalah versi klasik limited edition. Tin ni zaman tahun 1950 dahulu. Menarik sangat boleh dijadikan koleksi vintage.


Dengan pembelian 3 tin x 1.7kg Milo, pembeli akan dapat percuma 2 produk keluaran terbaru Maggi iaitu perencah segera Maggi Pazzta dan Maggi Sambal Tumis. Buat Kak Bell yang suka memasak, memang suka sangatlah bila perencah baru ini dikeluarkan. Untuk pembelian boleh klik di sini > MILO Limited Edition Vintage Tin

Nescafe Gold Coffee Jar, Free Sephora Gift Card

Kak Bell kalau dalam sehari mesti nak kena minum Nescafe. Kalau tak dapat, rasa tak segar tak sempurna nak mulakan kerja seharian. Bagi peminat Nescafe, dengan pembelian 2 botol x 200g Nescafe Gold Coffee Jar, pembeli akan dapat percuma Kad Hadiah Sephora bernilai RM20.


Untuk pembelian oleh klik sini > Nescafe Gold Coffee Jar

Nestle KitKat 2F Chocolate Pack, Free Minion Cooler Bag

Peminat Minion mesti tak lepaskan peluang dapatkan Minion Cooler Bag dengan pembelian 17g KITKAT 2F. Pek pembelian promosi ini juga ada tambahan 6 bar coklat KitKat tambahan. Dalam banyak-banyak coklat, pasti KitKat jadi pilihan Kak Bell. Beli pek besar mestilah lebih jimat kan?


Untuk pembelian oleh klik sini > Nestle KITKAT 2F

Shake The World

Untuk pengguna kali pertama aplikasi PGMall, anda semua nanti akan terima bonus RM3 yang akan dimasukkan ke dalam C-wallet. Caranya hanya tekan pada logo menu globe berwarna merah dan "Shake" untuk dapatkan pelbagai voucher menarik.


RM3 PERCUMA untuk pendaftaran BARU
1) Hanya layak untuk pembeli/pengguna baru sahaja
2) Terhad kepada Satu (1) penebusan sahaja
3) "Shake the world" dua (2) kali sehari (Sebelum dan selepas 12:00 PM)
4) Baucar promo menarik untuk ditebus dipaparkan di PG Mall C-Wallet

Selepas mendaftar sebagai pengguna baru, terus Kak Bell Shake The World! Dapat RM3. Semua hadiah yang diperolehi, anda boleh semak di PGMall C-Wallet.


What's In The Box

Pengguna aplikasi PGMall juga boleh dapatkan PG Mall C-Wallet anda setiap hari dengan Whats In The Box. Anda hanya perlu tekan kotak yang dipaparkan dan hadiah akan dimasukkan ke dalam C-Wallet.



Berikut adalah cara anda nak dapatkan hadiah dari What's In The Box. Sehari sekali sahaja ya buka kotak ni! Jadilah Kak Bell dapat MYR0.10 sen. Boleh cuba lagi untuk hari seterusnya.



Menarik sangat tawaran untuk bulan Ogos ini di PGMall. Sambil shopping produk Nestle, berpeluang pula memenangi hadiah wang tunai dan voucher membeli belah. Kemudian setiap hari boleh dapatkan PGMall C-Wallet dengan mudah. Apa lagi jom shopping sekarang di PGMall dan jadi Nestle Top Spender!

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post