Promosi Ramadhan Master Pasto - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Promosi Ramadhan Master Pasto

Trending

Promosi Ramadhan Master Pasto

Nak diskaun 15% daripada pembelian Master Pasto? Jom ikuti lebih lanjut.

Bersempena dengan bulan puasa dan Raya akan datang, Master Pasto melancarkan Promosi Ramadhan bila anda membeli produk Spageti Segera Master Pasto ini. Sebelum ini, Kak Bell ada kongsikan mengenai Spageti 3 Minit Master Pasto dan telah mencuba sendiri pengalaman menyediakan spageti mudah tersebut.


Master Pasto keluaran Lioco Food Industries Sdn Bhd ini merupakan barangan buatan Malaysia dan ianya HALAL. Nak memasaknya pun amat senang dengan menggunakan pemanasan microwave atau hanya gunakan air mendidih.


Terdapat 3 pilihan variasi spageti segera dari Master Pasto iaitu Spageti Carbonara, Spageti Bolognese dan Spageti Aglio Olio. Ketiga-tiga produk ini menggunakan ayam. Next akan datang, ada perisa lain pula yang diperkenalkan.

Kalau nak tahu lebih lanjut, anda boleh rujuk di sini > SPAGETI 3 MINIT MASTER PASTO MUDAH DISEDIAKAN




Berkenaan dengan Promosi Ramadan Master Pasto yang bermula dari 5 May 2019 -30 Jun 2019 ini, anda boleh mendapatkan 15% Diskaun dari jumlah bil pembelian yang dibuat. Pembelian hendaklah dibuat melalui website https://www.masterpasto.com dan gunakan kod promo berikut:

BELLA1818

Sekarang, anda dah tak perlu fikir banyak hendak memasak apa jika kesuntukan masa. Spageti Segera Master Pasto ini memang sesuai untuk sebagai Ready To Eat Meal. Maklumat lanjut boleh layari laman sosial berikut:

Website: https://www.masterpasto.com
Instagram: https://www.instagram.com/masterpasto/
Facebook: https://www.facebook.com/masterpastolioco
.
#MasterPastoRAMADAN #3MinuteWonder #InstantSpaghetti #MasterPasto #JustHeatandEat #3MinuteMeal #LiocoFood #MalaysiaSpaghetti #MPAglioOlio #MPMushroomCream #MPBolognese

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post