Keluang Man Kini Beraksi Hasil Kerjasama Wonda Coffee dan Astro Shaw - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Keluang Man Kini Beraksi Hasil Kerjasama Wonda Coffee dan Astro Shaw

Trending

Keluang Man Kini Beraksi Hasil Kerjasama Wonda Coffee dan Astro Shaw

Siap sedia untuk menyelami alam penuh keterujaan dan keajaiban kerana Wonda Coffee bersama Astro Shaw bakal merealisasikan Keluang Man - adiwira kesayangan Malaysia. Melalui kerjasama ini, Wonda Coffee dan Astro Shaw menggabungkan kekuatan untuk menghidupkan semula adiwira ikonik tahun 90-an, Keluang Man, dalam pengalaman sinematik baharu pada abad ini.


Menerapkan Nilai-Nilai Adiwira ke Generasi Muda

Keluang Man, sebagai simbol keberanian, ketabahan, dan kekuatan dalam budaya Malaysia, akan dibawa ke layar perak melalui filem aksi langsung yang diarah dan ditulis oleh Anwari Ashraf. Kerjasama ini bukan sekadar untuk menghibur, tetapi juga untuk menerapkan nilai-nilai adiwira kepada generasi muda Malaysia.

Sokong Bakat Tempatan dan Industri Hiburan

Kerjasama ini juga bertujuan untuk menyokong bakat serta industri tempatan di Malaysia. Wonda Coffee dan Astro Shaw berkomitmen untuk mengangkat industri hiburan tempatan dengan memberi peluang kepada pengarah, penulis, pelakon, dan individu dalam proses produksi filem ini.

Kali ini, Wonda ingin menghubungkan semua melalui rasa cinta yang sama untuk siri adiwira original Malaysia, menjemput semua rakyat Malaysia dari generasi muda hingga tua untuk mengimbau kenangan bersama Keluang Man serta mempraktikkan kualiti baik yang ditunjukkan oleh adiwira tersebut.

Pengenalan Aktiviti Menarik di KidZania Kuala Lumpur

Pelancaran zon wall climbing Keluang Man di KidZania Kuala Lumpur menandakan permulaan kerjasama dinamik antara Wonda Coffee dan Astro Shaw. Kedua-dua jenama ini komited untuk membawa pengalaman yang lebih inovatif dan menarik kepada rakyat Malaysia, memberi inspirasi kepada mereka untuk mencapai tahap baharu di samping menyerlahkan potensi mereka. Pelakon utama Keluang Man, Nas Muammar Zar. Mengajak pengunjung menyertai aktiviti wall climbing bersamanya, Keluang Man berhasrat menggalakkan pengunjung untuk menghayati semangat adiwira dalam diri mereka.

Nantikan pelbagai strategi kreatif dan aktiviti menarik menerusi kolaborasi ini. Antaranya akan datang, peminat boleh mencalonkan individu yang telah memberikan impak dalam masyarakat, dan layak untuk dinobatkan sebagai ‘Keluang Man of the Month’ di gempak.com, dan pemenangnya akan diumumkan menerusi program Gempak Most Wanted di Astro Ria. Inisiatif ini bertujuan mengiktiraf wira Malaysia yang tidak didendang dan mempunyai kualiti sama dengan Keluang Man yang berani.

Melalui kerjasama inovatif antara Wonda Coffee dan Astro Shaw, zon wall climbing Keluang Man menjanjikan pengalaman yang mengujakan untuk pengunjung, menggabungkan keterujaan pengembaraan dengan semangat kepahlawanan yang dijelmakan oleh Keluang Man. Ditampilkan secara eksklusif hanya di KidZania Kuala Lumpur, pengunjung berumur 8 hingga 17 tahun akan dapat menguji kemahiran adiwira mereka di zon wall climbing.

Zon wall climbing, sebahagian daripada pengembaraan yang ditampilkan di KidZania mula diperkenalkan sebagai salah satu tarikan utama. Dengan pengenalan rasmi Zon Wall Climbing Keluang Man, KidZania meramalkan lebih 400,000 pengunjung pada tahun 2024.

Tonjolkan semangat adiwira dalaman anda sekarang! Kunjungi KidZania Kuala Lumpur untuk memulakan pengembaraan yang tidak pernah berlaku sebelum ini, meningkatkan tahap baharu dengan Keluang Man dan Kopi Wonda.

Tentang WONDA Coffee

Wonda Coffee merupakan jenama kopi sedia diminum terkemuka Malaysia yang menawarkan pelbagai varian dengan rasa 'baru dibancuh' yang menyegarkan. Diperkenalkan di Malaysia oleh Etika Sdn Bhd, Wonda Coffee membangkitkan deria dengan rasa kopi seperti baru dalam pelbagai varian yang memenuhi citarasa penggemar kopi dari seluruh lapisan masyarakat.

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post