Nak Tahu Apa Nama Cina Anda? Jom Cuba Link Generator CNY 2024 dari TM! - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Nak Tahu Apa Nama Cina Anda? Jom Cuba Link Generator CNY 2024 dari TM!

Trending

Nak Tahu Apa Nama Cina Anda? Jom Cuba Link Generator CNY 2024 dari TM!

Sempena perayaan Tahun Baru Cina kali ini, Telekom Malaysia telah memperkenalkan sebuah link generator yang menghasilkan nama Cina anda di laman web TM bagi meraikan Tahun Baru Cina dengan cara yang santai dan menyeronokkan.

Link Generator CNY 2024 dari TM


Pesona Tahun Baru Cina 2024 Sempena Tahun Naga

Melalui laman web ini, anda boleh dengan mudah memasukkan nama anda dan terus dapatkan nama Cina anda serta meneroka pesona khas Tahun Baru Cina yang bertemakan "Tahun Naga Kayu".

Dengan sentuhan kreatif dan inovatif ini, TM telah mengambil langkah bijak untuk mempersembahkan laman web ini sebagai satu lagi inisiatif menyambut perayaan Tahun Baru Cina.


Bagaimana Cara Gunakan Link Generator Ini?

Caranya amat mudah. Anda boleh ikuti langkah berikut:

Ni Hao! Celebrate the Year of the Dragon with Fú Lù Shòu, the three pillars of happiness (Fú), wealth (Lù), and prosperity (Shòu), by generating your unique Chinese name and persona.

1. Tekan laman microsite di tm.com.my/cny2024
2. Masukkan nama samaran anda 
  • Tidak lebih daripada 10 aksara Inggeris atau 5 aksara Cina.
3. Klik dan hasilkan nama Cina dan persona anda
4. Pilih tema anda dan hias ucapan anda:
  • Happiness (vintage design)
  • Wealth (modern design)
  • Prosperity (Traditional design)

Link Generator CNY 2024 dari TM



5. Pilih elemen yang anda inginkan untuk setiap empat (4) penjuru
6. Kongsi ucapan anda dengan orang yang tersayang

Sebelum ini, TM juga telah berjaya menarik minat masyarakat melalui laman web sempena perayaan Hari Raya. Kini, dengan laman web baharu ini, mereka sekali lagi mengekalkan tradisi mereka dalam memberikan pengalaman digital yang unik kepada pengguna.

Kesimpulan

Jadi, untuk anda yang ingin merasai pesona Tahun Baru Cina 2024 dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai nama Cina anda serta banyak lagi, jangan lepaskan peluang untuk meneroka laman web TM hari ini. Sertai TM dalam merayakan keajaiban Tahun Naga dengan gaya yang baru dan menyeronokkan!


Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post