TopzMall Ramadan Sale 2023 Diskaun Hingga 80% + Free Delivery! - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal TopzMall Ramadan Sale 2023 Diskaun Hingga 80% + Free Delivery!

Trending

TopzMall Ramadan Sale 2023 Diskaun Hingga 80% + Free Delivery!

Ramadan adalah bulan berkat dan perayaan bagi umat Islam di seluruh dunia. Sempena meraikan bulan Ramadan, platform perbelanjaan online terkemuka di Malaysia TopzMall, akan mengadakan sale Ramadan bermula dari 29 Mac hingga 18 April 2023. Bersedia untuk menyambut kedatangan Syawal, TopzMall di sini bakal menjadikan pengalaman membeli-belah Raya anda lebih menyenangkan dan menjimatkan dari sebelumnya.

TopzMall Ramadan Sale 2023


Dalam kempen ini TopzMall akan menganjurkan Jualan Ramadan terbesar mereka, dengan diskaun sehingga 80% untuk pelbagai jenis produk, termasuk Hamper Raya, Set Hadiah Raya, barangan runcit, barangan rumah dan keperluan harian, peralatan dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gadget. Selain itu, TopzMall juga akan memberikan subsidi voucher pengiriman percuma tanpa had minimum pembelian.

Top Brands Leaderboard

Beberapa brand terkenal yang mengambil bahagian dalam sale Ramadan TopzMall ini adalah Fu Wang, G&G Century, Cubiloxe, Hei Hwang, Vivo, XiaoMi, Himo, JBL, Yunteng, Philips, Panasonic, Morphy Richards, Tefal, My Lovely Baby, VTech Toys Malaysia, Biosilk, dan masih banyak lagi. Produk-produk dari brand-brand terkenal ini akan ditawarkan dengan harga yang sangat murah.

TopzMall Ramadan Sale 2023


TopzMall juga menyediakan berbagai kategori produk yang dapat diakses oleh pembeli, antara lain Raya Hampers, Raya Gift Set, Kurma, Groceries, Home & Living, Kitchen Appliance, Mum & Babies, Electronic & Gadgets, dan masih banyak lagi. Setiap kategori produk menawarkan diskaun yang berbeza-beza.

Raya Hampers & Gift Sets

Untuk Raya Hampers, harganya dimulai dari RM79 dengan diskaun sehingga 54% off. Sementara itu, Raya Gift Set dijual dengan harga mulai dari RM69 dengan diskaun hingga 35% off. Pembeli dapat mengakses kedua kategori produk ini melalui link berikut: https://bit.ly/3YV872a

TopzMall Ramadan Sale 2023

TopzMall Ramadan Sale 2023 Raya Hampers & Gift Sets

Ramadan Special Promotion

Selain itu, TopzMall juga menawarkan promosi khusus (Ramadan Special Promotion) untuk beberapa kategori produk antaranya untuk kategori Home & Living, Kitchen Appliance, Mum & Babies, dan Electronic & Gadgets.

TopzMall Ramadan Sale 2023


Home & Living (discount up to 83% off)

Dreame New Product launching price RM2,599 on 22nd March 2023 (M12 Wet & Dry Vacuum : https://bit.ly/3n05dw9

TopzMall Ramadan Sale 2023 M12 Wet & Dry Vacuum

Kitchen Appliance (discount up to 71% off)

Tefal Air Fryer 0.8L - harga mula serendah RM282
Philip Cooker 2100W - harga mula serendah RM194
Morphy Richards Food Dehydrator 8L - harga mula serendah RM335

Mum & Babies Products (discount up to 68% off)

My Lovely Baby x Hauck Skootie - harga mula serendah RM189
VTech Toy - harga mula serendah RM39.90

Electronic & Gadgets (discount up to 37% off)

Diskaun yang ditawarkan mencapai 83% off untuk Home & Living, 71% off untuk Kitchen Appliance, 68% off untuk Mum & Babies, dan 37% off untuk Electronic & Gadgets. Beberapa produk yang terkenal seperti Dreame, Tefal, Philip, Morphy Richards, My Lovely Baby, VTech Toy, dan Vivo juga ditawarkan dengan harga yang sangat murah.

Vivo V27 12+256GB 5G


Produk Baru Dreame M12 Wet & Dry Vacuum telah dilancarkan pada 22 Mac 2023 dengan harga RM2,599, dan Vivo pula memperkenalkan smartphone terbaru mereka, iaitu V27 12+256GB 5G dengan harga promosi awal bermula 31 Mac 2023.

Cara Mendapatkan Free Shipping Voucher

TopzMall memberikan voucher penghantaran percuma dengan nilai maksimum RM5 tanpa had pembelian minimum. Voucher ini dapat ditebus untuk semua produk yang ditawarkan di TopzMall. Untuk guna voucher ini, pembeli harus buat pendaftaran dahulu ya.

Promosi ini sah dari 29 Mac hingga 18 April 2023. Untuk langkah pendaftaran dan menebus voucher adalah seperti di bawah:

Cara Mendapatkan Free Shipping Voucher

Langkah 1: Layari https://bit.ly/3Smi2eW untuk mendaftar
Langkah 2: Klik pada [ME > My Voucher], dan masukkan kod [RAMADAN23] kemudian tekan 'Claim'
Langkah 3: Nilai voucher akan auto deduct dari jumlah harga belian


Tentang TopzMall
TopzMall ialah platform dalam talian yang ditubuhkan di Malaysia dan kini sedang menjalankan Jualan Ramadan dengan pelbagai promosi. Pembeli boleh menikmati pelbagai jenis Raya Hampers, Raya Gift Sets, barangan runcit, produk rumah dan kehidupan, alat dapur, barangan untuk ibu dan bayi, serta elektronik dan gadget, semuanya dengan tawaran eksklusif TopzMall dan promosi istimewa daripada peniaga. Selain itu, pembeli juga boleh menuntut baucar penghantaran percuma yang disubsidi oleh TopzMall untuk diskaun tambahan!

Untuk dapatkan maklumat lanjut, boleh layari laman di bawah:

Website: https://topzmall.com/
Facebook: https://www.facebook.com/topzmallofficial
Instagram: @topzmall

#TopzMallRamadanSale2023 #TopzMall #Ramadan #Ramadan2023 #RamadanSale #RamadanSale2023 #Raya #Ray2023 #HariRaya2023 #SalamAidilfitri #Aidilfitri #RayaHamper #RayaGift #Kurma #Groceries #Homeandliving #Kitchenappliance #MumandBabies #Electronic #Gadgets #Discount #FreeShipping #ShippingVoucher #ExclusiveDeal #Promotion #SpecialOffer #TopzPlus #TopzPlusMember #TopzPlusMemberPrice #TopzPlusMemberExclusive #Vivo #VivoMalaysia #VivoV27 #Dreame #DreameMalaysia #DreameM12


Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post