Lirik Lagu Sengaja Amir Masdi Ciptaan Hang Nadim, Bunga Cantik - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Lirik Lagu Sengaja Amir Masdi Ciptaan Hang Nadim, Bunga Cantik

Trending

Lirik Lagu Sengaja Amir Masdi Ciptaan Hang Nadim, Bunga Cantik

Lirik Lagu Sengaja  Amir Masdi Ciptaan Hang Nadim, Bunga Cantik | Bakat dan kualiti vokal dimiliki Amir Masdi tidak perlu disangkal lagi. Amir Syazwan Masdi yang lebih dikenali sebagai Amir Masdi memang selalu cover lagu penyanyi lain dengan sangat baik dan macam ada influence gaya Faizal Tahir. Antara lagu yang popular Amir seperti Asmara dan Kau Sakiti.

Lirik Lagu Sengaja  Amir Masdi Ciptaan Hang Nadim, Bunga Cantik

Komposer dan penulis lirik untuk lagu Sengaja adalah Akim Ahmad yang menggunakan nama Hang Nadim dan isterinya, Bunga Cantik (Stacy) mengambil masa lama untuk menghasilkan lagu buat Amir kerana ingin dapatkan hasil terbaik untuk Amir Masdi. Memang layan semua lagu or cover amir masdi tapi lagu ini lepas 2 kali dengar baru Kak Bell boleh terima.

Lagu ini mengisahkan seorang individu yang memendam perasaan di mana dia meluahkan dalam lagu ini bahawa dia selalu dipersalahkan. Apa sahaja yang dibuat pasti dia akan dipersalahkan. Jadi, dia meluahkan perasaan geram dalam lagu ini.


Lirik Lagu Sengaja - Amir Masdi
Komposer : Hang Nadim & Bunga Cantik (Nova Music (M) Sdn. Bhd.)
Lirik : Bunga Cantik & Hang Nadim (Nova Music (M) Sdn. Bhd.)
Producer : Akim Ahmad

Dilemma Pada Riak Wajah
Jangan Kau Sembunyi Lagi
Cukup Untuk Buat Aku Mengerti
Dan Cuba Mula Dari Mula
Gerak Laku Mu Yang Maya
Seperti Kita Di Alam Berbeza

Selalu Saja Aku Yang Salah
Jelasnya Cerita Engkau Putar Putarkan Nyata
Dan Cuba Lagi Dari Mula
Janggalnya Bila Bersama
Penatnya Ego Aku Engkau Duga

Teganya Kau Lupa
Janji Kau Tak Menjaga
Jalinan Ini
Kenapa?

Selalu Saja Aku Yang Salah
Jelasnya Cerita Engkau Putar Putarkan Nyata

Teganya Kau Lupa
Janji Kau Tak Menjaga
Jalinan Ini
Kenapa?

Selalu Saja Aku Yang Salah
Jelasnya Cerita Engkau Putar Putarkan Nyata

Masihkah Kita
Rentak Yang Sama
Apa Kau Sengaja
Buat Aku Hilang Irama



Pelancaran lagu Sengaja telah dibuat di atas kapal persiaran mewah, Genting Dream baru-baru ini selepas dipilih oleh stesen radio Suria FM sebagai salah seorang selebriti untuk berlayar selama empat hari tiga malah ke Pulau Pinang dan Singapura.

Sengaja terbitan Nova Music boleh distrim di semua pelantar striming muzik dan video lirik rasmi lagu tersebut juga boleh mula ditonton di saluran YouTube ‘Nova Music Videos mulai 10 Januari 2023.

lirik lagu amir masdi, lirik lagu senorita ac mizal, lirik lagu amnesia mark adam, amir masdi lirik, amir masdi lagu, download lagu amir masdi, lagu amir masdi asmara, lagu amir masdi puas, amir masdi sepi sekuntum mawar merah lirik, masih terserlah ayumu amir masdi, lirik lagu kau sakiti amir masdi, lirik lagu amir masdi kau sakiti, lirik lagu amir masdi asmara, lirik lagu biru malam amir masdi, lirik lagu puas amir masdi, lirik lagu esok amir masdi,

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post