Trending


Tempe Goreng Malas Pun Jadilah Buat Kudapan

Hi korang! Suka makan tempe tak? Harini bukan nak share pasal resepi pun. Saje je nak kongsikan menu tempe goreng tempohari. Nak post gambar ajepun. Sebelum ni Kak Bell pernah kongsikan resepi Tempe & Ikan Bilis Goreng Sambal


Disebabkan pada hari tersebut memang malas sangat nak memasak, so buat yang sesimple yang boleh. Lagipun kaki Kak Bell sakit lepas turun tangga office sebab lift rosak! Tu yang tak larat sangat nak memasak. Btw, kurus dah sikit kaki lepas turun lebih dari 14 tingkat! Sampai harini pun tak baik2 lagi. Itulah kan rajin sangat exercise. Malas masak tapi perut lapar, so inilah hasilnya. Tempe goreng dengan salad dan tomato. Jadilah nak isi perut yer! Itu je pun nak cerita. K Bye.
Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Previous Post Next Post