Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com

Trending

Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com

Di tengah pesatnya perkembangan dunia digital, blog telah menjadi medium popular di mana individu berkongsi pengetahuan, pengalaman, dan cerita mereka. Salah satu blogger yang menonjol dalam dunia digital ini adalah Linda, yang dikenali sebagai Blogger Malaysia Bicara Mummy di laman webnya azlindaalin.com. Blog ini mencakupi pelbagai topik seperti perjalanan, makanan, dan parenting.

Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com

Latar Belakang Blogger SEO Bicara Mummy

Linda, atau lebih mesra dipanggil sebagai Bicara Mummy, adalah seorang yang bersemangat dalam berkongsi pengalaman dan ceritanya. Azlindaalin adalah kesinambungan personalitinya di media sosial, termasuk Facebook dan Instagram, di mana dia berkongsi aktiviti sehari-hari serta perkongsian berharga kepada keluarga, sahabat dan juga pengikutnya. Nama Alin pula adalah panggilan manja yang dicipta oleh ahli keluarga, memudahkan mereka untuk mencari dan berhubung dengan beliau.

Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com


Sebelum merintis dunia blog, Linda aktif berinteraksi di platform Facebook. Peralihan ke dunia blogging adalah perjalanan semula jadi bagi Linda, yang mula merasakan keperluan untuk berkongsi lebih mendalam mengenai pengalaman membesarkan anak-anaknya. Asalnya dimulai dengan perkongsian tentang perkembangan anak-anaknya dari kecil hingga besar, dan dari sini, blognya berkembang merangkumi pelbagai topik termasuk gaya hidup, makanan, dan perjalanan.

Profil Seorang Ibu dan Blogger Bepengalaman

Linda, penulis di sebalik Bicara Mummy, adalah seorang isteri dan ibu kepada tiga orang anak. Latar belakang pendidikannya adalah dalam bidang Kejuruteraan Awam dari Sekolah Teknik Setapak sebelum melanjutkan pelajarannya dalam bidang Kejuruteraan Elektrik di UiTM Arau Perlis dan UiTM Shah Alam. Walau tidak begitu berminat dalam bidang kejuruteraan, Linda memutuskan untuk mengejar pelajaran dalam pengurusan di UiTM Shah Alam.

Blogger SEO Bicara Mummy: Kenali Pemilik Blog Di Sebalik azlindaalin.com


Perjalanan kerjaya Linda juga menarik, di mana beliau pernah bertugas sebagai pekerja bank di CIMB, AmBank, dan RHB Bank. Namun, semangat untuk mencari bidang yang lebih sesuai membawa beliau ke dunia perancangan kewangan di AIA, di mana beliau kini berkhidmat sepenuh masa sebagai seorang Life Planner. Linda diberkati dengan pelbagai pengiktirafan semasa kerjaya dalam sektor perbankan dan juga di AIA.

Meskipun komitmennya terhadap kerjaya sebenar, Linda tetap gigih menyelitkan masa untuk menulis di blognya dan berinteraksi di media sosial. Visinya adalah untuk menjadi seorang blogger yang tidak hanya berkongsi pengalaman tetapi juga memiliki pemahaman mendalam dalam bidang SEO. Linda percaya bahawa memahami aspek penting ini akan membolehkannya meningkatkan visibiliti blognya dan memanfaatkan peluang pendapatan melalui penulisan dari blog.

Mengenali Lebih Dekat Blogger Malaysia Bicara Mummy

Bagi mereka yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai cerita dan perkongsian Linda, mereka boleh melawat laman webnya di https://www.azlindaalin.com. Di sana, Linda mempersembahkan pengalaman, pandangan, dan khidmat nasihatnya dalam pelbagai topik seperti perjalanan, makanan, dan gaya hidup. Pengalaman dan kebolehan Linda sebagai seorang ibu, profesional, dan SEO blogger memberikan perspektif yang kaya kepada pembaca yang mencari inspirasi dan maklumat yang berguna.


Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post