Pengalaman Teater Rumah Terbaik Dengan Projektor INLAB SENZ - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Pengalaman Teater Rumah Terbaik Dengan Projektor INLAB SENZ

Trending

Pengalaman Teater Rumah Terbaik Dengan Projektor INLAB SENZ

Pernahkah anda mengalami pengalaman menonton filem atau bermain game console dengan gambar yang kabur dan berkualiti rendah? Kemudian ada masalah pula bila nak buat sambungan. Jika jawapan anda adalah ya, maka sudah tiba masanya untuk meningkatkan sistem hiburan rumah anda dengan projektor INLAB SENZ.


Kelebihan Projektor INLAB SENZ

1) Paparan 1080p (menyokong paparan sehingga 4K)
2) Sistem Bunyi Dolby Audio
3) Fokus Auto & Elektronik, Digital Keystone
4) Sambungan HDMI / USB / AUX
5) Harga Mampu Milik
6) Screen Mirroring dan Ciri Pintar (Smart Features)
7) Size Kompak Mudah Dibawa

Menikmati waktu berkualiti di rumah bersama dengan keluarga atau rakan-rakan dengan menonton filem atau bermain game dapat menjadi pengalaman yang menyenangkan. Memang tak puas hati kalau gambar filem yang Ditonton tak jelas dan berkualiti rendah. Jom baca lebih lanjut untuk penyelesaian terbaik bagi sistem hiburan rumah anda.

Ketika sedang mencari projektor untuk tonton filem di rumah, Kak Bell terjumpa INLAB SENZ. Bila baca review, ramai berpendapat projektor ini dapat menghasilkan gambar yang berkualiti tinggi dan jelas untuk tonton filem atau drama layar besar di rumah. Setelah melakukan penyelidikan dan membaca pelbagai ulasan, Kak Bell terkesan dengan ciri-ciri utama projektor INLAB SENZ, terutamanya resolusi asli 1080p yang menyokong sehingga 4K. Padanlah ramai yang suka dengan projektor INLAB SENZ.

Paparan 1080p (Menyokong Paparan Sehingga 4K)
INLAB SENZ ni adalah projektor berkualiti tinggi dengan resolusi asli 1080p dan dukungan hingga 4K untuk menghasilkan gambar yang jelas dan tajam. Detail gambar dan warna lebih jelas dan detail akan memberikan pengalaman menonton yang lebih mendalam dan memuaskan. Tak payah nak pergi pawagan untuk tonton movie. Layam movie di rumah je.


Sistem Bunyi Dolby Audio
Selain kualiti gambar yang bagus, Projektor INLAB SENZ juga menggunakan sistem bunyi suara Dolby Audio Certified. Jadi sistem bunyi adalah kuat, jelas, dan kaya dari segi semua aspek. Ciri ini menambah pengalaman menonton filem atau bermain permainan dengan INLAB SENZ. Bukan sahaja puas hati dengar bunyi best, nak karaoke pun boleh. Mesti puas hati dengan sistem bunyinya.

Fokus Auto & Elektronik, Digital Keystone
Selain itu, INLAB SENZ dilengkapi dengan fungsi Auto Focus dan Auto Keystone Correction, serta Electronically Focus dan 4 Points Keystone Correction, yang membuat persiapan dan penggunaan projektor menjadi lebih mudah dan cepat.

Dengan adanya sistem fokus auto ni, kita tak payah dah nak adjust lense untuk mendapatkan gambar yang jelas pada layar. On jer dan projector INLAB Senz ni terus auto adjust paparan. Memang menjimatkan masa kita dari mencari sendiri setting gambar yang sesuai. Untuk Digital Keystone tu, tak kiralah jika letak projector di atas permukaan yang tidak rata, gambar yang dipancar automatik jadi tegak dan cantik.

Sambungan HDMI / USB / AUX
Terdapat berbagai jenis port I/O dan port sambungan termasuk 2x USB, 2x HDMI, dan 1x jack headphone 3.5 mm. Jadi anda dengan mudah dapat menyambungkan projektor ke mana-mana device seperti headphone atau earphone.

Harga Mampu Milik
Salah satu perkara yang paling penting, INLAB SENZ dijual dengan harga yang terjangkau dan mampu milik. Korang boleh memiliki projektor ni pada harga RM989.90. Nak murah lagi, siap ada diskaun tambahan RM30 jika menggunakan kod diskaun INLA0030. projektor INLAB SENZ merupakan salah satu pilihan yang paling berpatutan di pasaran.

Screen Mirroring dan Ciri Pintar (Smart Features)
Selain itu, INLAB SENZ adalah projektor pintar yang memiliki smart features seperti Android 9, Wi-Fi, dan Bluetooth. Anda dengan mudah boleh mengakses aplikasi seperti YouTube, Netflix, PlayStore dan streaming app yang lain seperti VIU, IQIYI atau Disney Hotstar+.

Dengan ciri Screen Mirroring, anda dengan mudah untuk akses kandungan video atau gambar dari telefon pintar. Tanya compatible dan boleh digunakan oleh pengguna IOS dan Android.

Size Kompak Mudah Dibawa
Projektor INLAB Senz ni mempunyai sais yang kecil dan kompak. Didatangkan dengan warna putih bersaiz 29 CM (L) X 22.1 CM (W) X 9.5 CM (H) dengan berat 2.2kg. Jadi mudah nak di bawa ke mana-mana sahaja.

Kesimpulannya, dengan projektor INLAB SENZ anda boleh menikmati pengalaman cinema yang sangat memuaskan. Dengan ciri dan kelebihannya, harga yang berpatutan memang berbaboi sangat untuk dimiliki. Bagi yang dapatkan INLAB SENZ, anda boleh membelinya dari laman web rasmi, Shopee, atau Lazada. Jangan lupa gunakan kod baucer code INLA0030 untuk lebih penjimatan. Lebih lanjut layari laman rasmi INLAB Senz di bawah.

Website - https://inlab.com.my/products/inlab-senz
Shopee - https://shope.ee/8zVy4WmnFZ
Lazada - https://s.lazada.com.my/s.fjRBK

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post