SPOTV NOW Bakal Menyajikan Peminat K-POP Dengan Live Strim Circle Chart Music Awards 2022 | Bella Jamal - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal SPOTV NOW Bakal Menyajikan Peminat K-POP Dengan Live Strim Circle Chart Music Awards 2022 | Bella Jamal

Trending

SPOTV NOW Bakal Menyajikan Peminat K-POP Dengan Live Strim Circle Chart Music Awards 2022 | Bella Jamal

SPOTV teruja untuk mengumumkan aplikasi SPOTV NOW akan menyiarkan Anugerah Circle Chart Music Ke-12 secara langsung dari KSPO DOME di Seoul pada 18 Februari 2023. Live strim ini adalah percuma dan boleh diakses oleh semua pengguna SPOTV NOW.

unifi spotv

Anugerah Circle Chart Music (sebelum ini dikenali sebagai Gaon Chart Music Awards) adalah anugerah musik perdana bagi yang tebaik dalam industri. Calon-calon tahun ini termasuk bakat terlaris seperti BLACKPINK, ITZY, BTS, IU, SEVENTEEN dan ramai lagi.

Anugerah tahun ini menjanjikan satu acara yang bermakna, dianjur bersama DOYOUNG dari NCT dan MIYEON dari (G)I-DLE, di mana acara ini akan dimeriahkan dengan persembahan daripada nama-nama besar seperti TXT, ENHYPEN, aespa, Kep1er, NMIXX, BSS (SEVENTEEN), BE`O, STAYC, dan YENA.


Tentang Circle Chart Music Awards

Pada Julai 2022, carta musik perdana Korea ‘gaonchart’ dijenamakan semula sebagai ‘CIRCLE CHART’ dan merasmikan carta Global K-pop yang mengumpul data K-pop dari seluruh dunia. Selari dengan perubahan ini, ‘Gaonchart Music Awards’ sebelum ini telah dijenamakan semula sebagai ‘CIRCLE CHART Music Awards’ untuk peminat global.

spotv unifi

Strim Circle Chart Music Awards 2022 secara live di app SPOTV NOW pada 18 Februari 2023 bermula jam 5 petang MYT.

Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan nama-nama besar dalam musik bersama memeriahkan malam penuh anugerah, hiburan, dan persembahan hebat.

SPOTV NOW boleh didapati di Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Filipina, dan Singapura di Google Play Store dan App Store.


Tentang SPOTV

SPOTV adalah anak perusahaan Eclat Media Grup asal Korea Selatan. Sebagai anak perusahaan di Asia Tenggara, SPOTV terdaftar dan berbasis di Singapura dari bulan Oktober 2021. Eclat Media Grup menjalankan jaringan olahraga nomor satu di Korea Selatan, SPOTV juga memiliki unit bisnis lain seperti percetakan, periklanan, PR. SPOTV menjalankan dua saluran olahraga regional, SPOTV dan SPOTV2 yang saat ini didistribusikan ke beberapa teritori di Asia Tenggara dan Asia Timur seperti Indonesia (First Media, MNC Vision, K-Vision, UseeTV, MAXstream), Hong Kong (Now TV), Malaysia (SPOTV Astro, Spotv Unifi), Filipina (Cignal, Skycable), Singapore (Singtel TV, StarHub TV), Thailand (TrueVisions), dan beberapa negara di Asia Timur seperti Macau (Macau Cable TV), dan Mongolia (Univision).

SPOTV NOW (Aplikasi Mobile) tersedia di Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Filipina, dan Singapura. Dengan menyediakan lebih banyak konten dan menjangkau audiens yang lebih luas, penggemar olahraga dapat dengan nyaman menonton langsung tayangan olahraga dan konten ekslusif di aplikasi SPOTV NOW kapanpun dan dimanapun semua mereka.

SPOTV juga menyiarkan properti olahraga terkenal secara global seperti MotoGP™, Wimbledon, US Open (Tenis), The Open Championships, World Table Tennis, Badminton World Federation, termasuk Korean Baseball League (KBO Competition)

SPOTV berupaya untuk menjadi platform yang inklusif dan dinamis, yang melibatkan penggemar olahraga Asia secara mendalam.

unifi spotv, spotv unifi, spotv, SPOTV NOW,  Live Strim Circle Chart Music Awards 2022,

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post