M.Nasir Rai 40 Tahun Karier Seni Dengan Konsert November Ini - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal M.Nasir Rai 40 Tahun Karier Seni Dengan Konsert November Ini

Trending

M.Nasir Rai 40 Tahun Karier Seni Dengan Konsert November Ini

Sekali lagi, Shiraz Projects Sdn Bhd dengan bangganya mempersembahkan penyanyi, penulis lagu, pelakon dan pengarah lelaki kelahiran Singapura- Malaysia, Dato 'M. Nasir dengan konsertnya yang akan datang sempena merayakan ulang tahun ke-40 penglibatan beliau dalam industri muzik tanahair.


Dengan kerjaya yang merangkumi 40 tahun, Datuk M. Nasir bakal muncul dengan lebih intim dan peribadi merapati semua peminat muzik beliau di Malaysia dan serantaunya dalam sebuah berskala besar. Konsert yang berjudul "KONSERT M. NASIR SATU HIKAYAT - 40 TAHUN PERJALANAN" ini akan diadakan pada 23 November 2019, Sabtu, jam 8.30 malam di Dewan Plenari, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur.


Konsert berdurasi 2 setengah jam ini tidak boleh dilepaskan oleh mana-mana peminat tegarnya kerana beliau akan mempamerkan repertoir dari album pertamanya hinggalah lagu terkini dengan barisan lagu-lagu hits seperti 'Tanya Sama Itu Hud-Hud', 'Mentera Semerah Padi', 'Apokalips' , 'Keroncong Untuk Ana' dan banyak lagi.


Konsert ini bakal menyaksikan cara dan gaya Datuk M. Nasir meraikan sokongan besar dari para peminat setianya di Malaysia dan sekitar rantau ini. Konsert yang dinanti-nantikan akan menjadi malam untuk diingati di mana beliau akan diiringi dengan band lamanya "The Gong" yang akan menampilkan 14 pemuzik handalan. Terdapat juga segmen kejutan yang akan dipamerkannya di dalam konsert itu nanti.

Tiket konsert ini berharga RM 860 (Meet & Greet), RM460 (Diamond), RM360 (Platinum), RM260 (Emas) RM200 (Perak), RM160 (Gangsa). Penjualan tiket konsert sudah mula dijual pada 28hb Ogos 2019 di www.myticket.asia.


KONSERT M. NASIR SATU HIKAYAT - 40 TAHUN PERJALANAN
Tarikh: 23 November 2019
Masa: 8.30PM
Venue: Plenary Hall, Kuala Lumpur Convention Centre
Website: www.shirazprojects.com
Harga tiket: 
RM860 (Meet & Greet)
RM460 (Diamond)
RM360 (Platinum)
RM260 (Gold)
RM200 (Silver)
RM160 (Bronze)
Ticket: www.myticket.asia
Contact: 0386050195
Info Hotline: 0122560082
Hashtag: #KonsertMNasirSatuHikayat
Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post