Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah - Ini Adalah Bellarina Natasya | Bella Jamal Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Trending

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah | Pasti masing-masing pernah dengar tentang menjana pendapatan melalui program affiliate kan? Sekarang ini, memang banyak program-program yang sedemikian dan merupakan cara yang paling mudah bagi mendapatkan pendapatan sampingan secara online. Walaubagaimanapun, pernah tak korang dengar dengan membantu orang cari jodoh boleh dapat komisyen ribuan ringgit? Menerusi program Affiliate Baituljannah, semua berpeluang untuk jana pendapatan menerusi program affiliate percuma ini. Berminat nak ketahui lebih lanjut?

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah
 Credit photo to Aisha Pauzi. Congratulation dear!

Apakah itu Baituljannah?

Baituljannah merupakan sebuah laman cari jodoh muslim online. Melalui portal ini, sesiapa sahaja boleh mendaftar sebagai calon jodoh dan laman web ini juga ada menyenaraikan calon jodoh yang lain. Platform yang lebih selamat dan maklumat privasi anda terjamin berbanding di media sosial menjadi kelebihan portal yang satu ini. Kini, seramai lebih 136 ribu orang yang telah mendaftar di portal baituljannah.

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Laman web mencari jodoh yang patuh syariah ini mementingkan privasi dan juga melindungi setiap maklumat peserta di Baituljannah.com. Website ini juga bebas spam dan anti seo. Jangan risau identiti anda berkaitan Baituljannah tidak akan dapat dicari oleh enjin carian seperti Google, Yahoo dan lain-lain kerana dilengkapi dengan sistem Anti-SEO. Pihak Baituljannah juga mengawasi sebarang bentuk spam. Anda boleh melaporkan sekiranya terdapat sebarang salah laku oleh calon yang mendaftar atau calon pasangan. Pendaftaran untuk program ini juga adalah percuma!


Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Cari Jodoh Baituljannah

Menerusi program affiliate ini, anda boleh memilih sama ada hanya ingin menjadi agen affiliate atau juga sebagai calon cari jodoh atau kedua-duanya sekali. Jika hanya ingin fokus untuk jana pendapatan melalui affiliate, tidak perlulah melengkapkan profil di di panel panel cari jodoh. Jadi, langkah pertama untuk anda mula raih income menerusi program baituljannah affiliate ini ialah dengan mendaftarkan diri anda secara percuma di sini.

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Menerusi program ini, komisen akan dijana melalui 2 cara iaitu melalui pendaftaran affiliate lain  dan juga menerusi peserta yang mendaftar sebagai calon cari jodoh di laman Baituljannah.com menerusi menerusi link khas anda. Terdapat 2 jenis komisen yang diberikan menerusi pendaftaran menerusi akaun percuma dan komisen menerusi akaun naik-taraf. Setiap peringkat naik-taraf akan diberikan nilai komisen yang berbeza.

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Bagi blogger, affiliater dijemput untuk menyertai program affiliate Baituljannah ini. Bagi 100 orang blogger yang mendaftar awal, turut berpeluang untuk menerima hadiah menarik daripada penganjur program affiliate ini.

Pendapatan Secara Online Menerusi Program Affiliate Baituljannah

Tak perlu malu untuk mendaftar di sini. Laman web mencari jodoh Baituljannah merupakan alternatif terbaik untuk anda untuk mencari pasangan hidup. Mana tau tak lama lagi dah boleh akad nikah! Bagi yang berminat, jom daftar baituljannah sekarang!

Daftar sebagai Calon Cari Jodoh > Klik SINI
Daftar sebagai Agen Affiliate > Klik SINI

Bella Jamal

Hi! Bella Jamal is a part-time blog writer of Ini Adalah Bellarina Natasya. A long time ago graduated from the National University of Malaysia with a degree in Bachelor of Chemistry, now working as a Social Media Professional for Telco company. For any opportunities, can contact me at jbella8868@gmail.com

Previous Post Next Post